Klacht Tempelman-Vakkleding: anti-slip vakschoenen gekocht voor in de horeca , heb hier 110euro voor betaald en binnen 3 weken beide schoenen de zolen door

Pascal van Hengel

anti-slip vakschoenen gekocht voor in de horeca , heb hier 110euro voor betaald en binnen 3 weken beide schoenen de zolen doormidden. ben er geweest met de klacht maar meneer wou ze lijmen. sorry maar ik kan door de zool mijn schoenen inkijken. als er een lipje los zit kan ik het me voorstellen dat het gelijmd kan worden , maar hier ben ik dus helemaal niet mee eens.
vervolgens zeg de verkoopster , dat het nogal vaak voor komt bij deze modellen. sorry hoor maar dan lijkt het me toch dat je ze terug stuurt naar de handelaar en niet die rommel blijft verkopen in de winkel en al helemaal niet voor 110 euro waarvan je wel wat mag verwachten...! dus na wat gebakkelei ben ik boos de deur uit gegaan en heb de schoenen weer meegenomen. wat kan ik hiermee? ik heb namelijk geen vertrouwen meer in hun schoenen en ondernemerschap. ben in bezit van een foto van de staat van schoenen.

Vriendelijk groet,
P_hengel@hotmail.com

geld terug. heb ze aangeschaft 30-10-2012 . gebeld op 3 dec. om de klacht door tegeven.
8 dec. naar de winkel geweest. helaas door mijn drukke werk tijden en wissele3mde diensten niet veel tijd gehad om veel eerder op terug te komen. heb er totaal 23 dagen op gelopen.

Tempelman-Vakkleding
    Mijne Heren,Inderdaad is dhr van Hengel bij ons geweest met een paar schoenen waarvan de zool de verlijming los liet.
    Wij hebben hem meteen aangeboden om het paar schoenen bij ons 's morgens te brengen dan zou hij ze de volgende morgen weer hersteld kunnen op halen.
    Het is niet zo als hij aan jullie meld dat hij dwars door de zool kon heen kijken.
    Wij hebben het recht om deze klacht op een kort termijn te herstellen en dat hebben wij hem aangeboden en onze excuses gemaakt voor het ongemak,dat hij hier niet op ingaat is aan hem.
    Voor ons is verder de zaak gesloten.
    Pascal van Hengel
    nou nou, beste tempelman, volgens mij heb je iets te veel lijm ingeademd bij het maken van alle zolen.A.zou ik de schoenen meerdere dagen kwijt zijn.B.ben er mee naar een echte schoenmaker naar geweest, die was van mening dat het slechte schoenen waren, en heeft ze niet "alleen" verlijmd maar ook nagels erin gezet om de zolen bij elkaar te houden.Maar je hebt er jezelf ermee want ik heb heel wat vakgenoten in de regio, en door sturen doe ik dus ook nooit meer ...

Ook een klacht indienen over Tempelman-Vakkleding?