Klacht Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]: Al een jaar bezig met klachtbehandeling !

M.Niemeijer

17 Januari 2013, best koud toen, ketelstoring A3 neem contact op met de installateur.
16.30 Ja, ik wil een storing melden. (e.i.b):Het is wel druk nu,kan wel 19u worden. 19.30 komt er nog iemand ? (e.i.b) Sorry,heel druk,misschien 21u. 21.30 Al onderweg? (e.i.b) Uhh,tot 23u kunnen ze langskomen. 23.20 geen gehoor meer ! 18 januari 2013 8.30 even over de melding van gisteren.. (e.i.b) uhh,welke melding ? Heeft u een storing dan ?! dan komen wij vanmiddag langs.18 Jan. en 22 Jan. storing verholpen.Monteur: gevaarlijk hoor koolmonoxide ! Huh,wat ?! Klachtmelding gemaakt over de gang van zaken,24 Jan. bloemenbon als goedmaker. Haha, nee die kan ik niet accepteren mevrouw.Ik wil graag iemand spreken die mijn klacht series neemt. Goed meneer kan 4-6 weken duren.Vrijdag 19 juli ,kon 4-6 duren. (e.i.b) Oh, ga er achteraan,duurt 10 dagen.30 Dec.2013 10dagen het is bijna 2014.Eneco wij sturen uw melding naar Eneco Installatie Bedrijven. ..donderdag 16 Januari 2014 Helaas nog steeds niets!!!!

Serieus genomen worden als klant, klacht bespreekbaar maken.Lering trekken en in vervolg verbeteren voor andere klanten.
Compensatie mag, maar niet als compensatiedoel om het probleem/klacht op te lossen !

Wij vinden dat Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!