Klacht Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]: Incapabele organisatie

Ingrid

Mijn boiler was na 29 jaar afgeschreven.
Op afgesproken plaatsingsdatum is er niemand op komen dagen. Heel vaak en na lang in de wacht te hebben gehangen eindelijk nieuwe afspraak gemaakt.
Monteurs hebben een 50 ltr boiler ipv 80 ltr boiler meekregen. Weer geen plaatsing!! Monteurs zelf geklaagd bij Eneco/Tempus dat het niet goed gegaan is en vertrekken vol schaamte omdat dit niet de eerste keer is dat het mis gaat.
Nog geen tien minuten later wordt ik door het magazijn van eneco/tempus gebeld met de vraag hoe het nou zit en wat ik nodig heb. Te belachelijk voor woorden dat IK dat aan hem uit moet leggen.
Na veel bellen, uitleggen, zeuren etc eindelijk de boiler opgehangen.
25 januari heb ik hierover een klacht + claim ingediend bij Eneco... tot op heden GEEN REACTIE!!!!!

Als ik twee maanden mijn termijn betaling niet betaal word ik afgesloten.
Eneco heeft schijt!!! Zij reageren gewoon niet!!!

Ik eis nog steeds een schadevergoeding voor de vrije dagen die wij opgenomen hebben voor het plaatsen van de boiler terwijl Eneco/Tempus zonder afmelding niet zijn komen opdagen plus voor de gemaakte telefoonkosten. Voor al die keren dat ik zelf overal achteraan moet gaan terwijl men elke keer weer beloofd terug te bellen. Wachttijden zijn belachelijk lang!!!

Ik heb onlangs hierover nog gemaild met Eneco en te horen gekregen dat mijn klacht opgenomen is en ik daar binnenkort iets over zal horen. Weer 1 van de vele loze beloften die Eneco maakt. Tot op heden niets niets niets gehoord.

Wat ik net al zei..... als ik niet tijdig mijn rekening betaal dan krijg je aanmaningskosten en uiteindelijk wordt je afgesloten. Zelfs op die manier kan ik hen niet duidelijk maken dat zij schijt hebben aan hun klanten....

Eneco is meerdere malen in gebreke gebleven.

Ik vind Eneco 1 grote schande!!!

Wij vinden dat Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]
    Geachte mevrouw Wulff,
    Hartelijk dank voor uw reactie op deze website. Mijn excuses dat u tot op heden geen reactie hebt ontvangen. Ik heb uw reactie doorgestuurd naar de klachtenafdeling en zij gaan uw klacht met spoed oppakken. Met vriendelijke groeten,
    Irene Verhoeven
    Communicatieadviseur