Klacht Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]: niet nakomen afspraak onderhoud CV-ketel

bbtew

Afspraak gemaakt. Monteur is niet komen opdagen. Hierover boze mail gestuurd. Mail terugontvangen met 1000x excuses en belofte om een geldbedrag over te maken en per post een bloemenbon. Na veel emails van mijn kant, lang wachten op antwoord, uiteindelijk na 3 maanden zonder bericht wordt het geldbedrag op mijn bankrekening gestort. De bloemenbon heb ik nog steeds niet ontvangen. Hierover ook weer gemaild, na weken wachten een mail ontvangen, dat het erg druk is m.b.t. klachtenafhandeling en dat ik binnen 5 weken gebeld, gemaild zal worden of per post iets zal horen. Het is nu meer dan 5 weken geleden, maar nog steeds niets gehoord. De klacht is begin september 2013 aangekaart. Dus dit speelt nu al bijna een half jaar

Nogmaals excuses van het bedrijf en de bloemenbon.

Wij vinden dat Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

bbtew
    Eneco Installatiebedrijven heeft tot nu toe (20--03--2014) geen contact met mij opgenomen net zo min als dat er gereageerd is op mijn klacht via Klachtenkompas. Ik vind dit zeer onbeschoft

bbtew

Ook een klacht indienen over ?