Klacht Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]: Onderhoudscontract?

matthijs0027

Sinds begin dit jaar krijgen we brieven van jullie "Eneco-instalatiebedrijven", voorheen "Tempus". Met daarin het verzoek om met jullie, een onderhoudsafspraak te maken voor onze CV-ketel. Wij hebben jullie ("Eneco-instalatiebedrijven"), in het verleden totaal niet benaderd voor een onderhoudscontract en zodoende ook voor geen onderhoudsafspraken.
De brieven worden gedresseerd voor ene: Bakker. Maar deze persoon woont niet op ons adres! Wij vonden dit vreemd en hebben begin maart gemaild naar Eneco. Wij moesten een scan van de brief via mail terug sturen, hierna horen wij niks. Op 8-4-2013 gebeld naar jullie klantenservice, die in de brief stond vermeld.
Hun geven aan dat ons huis van "Woonbron" is en een "Vaillant" als CV-ketel hebben. Deze gegevens kloppen niet! Ons huis is particulier en wij hebben ook een hele andere merk als CV-ketel! Wij denken dat met de komst van twee nieuwe overburen aan de andere kant van de straat, het een en ander is misgegaan.

Wij verzoeken vriendelijk onze gegevens van ons adres te verwijderen uit uw bestanden, aangezien we geen overeenkomst hebben en ook niet gediend zijn voor brieven die eigenlijk voor iemand anders zijn!

Ook vinden wij het eigenlijk niet kunnen dat na meerdere mails het probleem nog steeds niet verholpen is!

Wij vinden dat Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]
    Geachte heer Treijtel,
    Hartelijk dank voor uw reactie op deze website.Ik zie dat we u via deze website nog geen reactie hebben gestuurd. In ons klantensysteem zie ik dat u inmiddels contact heeft gehad en dat uw overeenkomst is beëindigd.Met vriendelijke groeten,
    Irene Verhoeven
    Communicatieadviseur
    matthijs0027
    Ik kan me niet herinneren dat ik contact met uw klantenservice hebt gehad... Heb inderdaad wel mails verstuurd, misschien dat jullie dat zien..
    Leuk weetje: Ik heb nooit een overeenkomst met jullie gehad. Ik kreeg (want ik heb al een tijd geen brieven meer ontvangen) brieven van iemand die niet op ons adres staat ingeschreven.Zo lang wij met ONS adres staan uitschreven vinden wij het prima.