Klacht Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]: Onterechte betalingen 'huur apparaten'

JSE

Enige tijd geleden kwam ik erachter dat een deel van mijn termijnbedrag aan Eneco is opgebouwd uit 'huur apparaten', zo staat dit gespecificeerd in de brief 'bevestiging termijnbedrag' die ik ontving toen ik mijn nieuwe koopwoning betrok.
Naar mijn weten heb ik geen huur apparaat, of in ieder geval ben ik hier niet over geïnformeerd. Naar Eneco gebeld, doorverwezen naar Tempus (of tegenwoordig Eneco Installatiebedrijven Zuidwest genoemd). Dit bedrijf is telefonisch slecht bereikbaar. Aantal keren opgehangen omdat het langer dan een kwartier duurt. Vorige maand iemand gesproken. Deze dame gaf aan dat het allemaal in orde gemaakt zou worden. Ik zou een brief krijgen waarin dit bevestigt wordt. Nu bijna een maand later nog niks gehoord. Ja, gisteren een (zoveelste) brief ontvangen waarin gevraagd wordt weer eens een afspraak te maken voor onderhoud keukengeiser. Ik heb helemaal geen geiser. Mogelijk is dit van de vorige bewoonster. Vandaag daarom weer geprobeerd te bellen, tevergeefs...

Duidelijkheid over hoe en wat. Uiteraard terugbetaling met terugwerkende kracht van de onterecht betaalde maandelijkse bedragen aan 'huur apparaten' (inmiddels zo'n maand of zeven).

Wij vinden dat Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]
    Geachte heer/mevrouw Dubbel,
    Hartelijk dank voor uw reactie op deze website en excuus dat u geen terugkoppeling van ons heeft ontvangen. Ik heb uw mail bij mijn collega's van de klachtenafdeling neergelegd en inmiddels heb ik begrepen dat het contract op uw adres is beëindigd en dat er contact met u is geweest.Met vriendelijke groeten,
    Irene Verhoeven
    Communicatieadviseur
    JSE
    Het contract is denk ik wel beëindigd. Maar we zitten dan ook niet meer bij Eneco voor wat betreft gas en licht.
    Maar ik heb nog helemaal niets gehoord van Eneco of van Tempus (Eneco Installatiebedrijven). Nog steeds wachtende op terugbetaling. Ik heb zelf nog een aantal keren gebeld, vooral met Eneco. Er wordt wat heen en weer gewezen, en er wordt gezegd dat er tel. contact met mij wordt opgenomen. Helaas, ondanks concreet genoemde deadlines, horen we simpelweg helemaal niets. Zeer kwalijk..
    JSE
    Nog steeds NIETS gehoord, heel bizar na meer dan een half jaar. Wat moet het daar een zooitje zijn, bij Eneco en bij Tempus (Eneco Installatiebedrijven).

JSE

Ook een klacht indienen over ?