Klacht Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]: opzeggen huurgeiser wegens verhuizing

moniqvanden

op 11 maart 2014 een contacformulier via de website ingevuld met het verzoek om de huurovereenkomst van de douchegeiser stop te zetten. geen reactie gekregen. Toch nog maar eens gebeld en een allervriendelijkse dame meld mij twee weken geleden ,ja hoor dat gaan we in orde maken en u krijgt nog een bevestiging, geen bevestiging ontvangen. vandaag wordt ik gebeld door twee dames van eneco die reageren op mijn mail van eneco11 maart die eigenlijk binnen 3 werkdagen beantwoord zou zijn. er worden vragen gesteld als wie mijn energieleverancier is want deze zouden ze dan ook opzeggen en wat mijnmeterstanden zijn , hoezo?, eneco is niet mijn energieleverancier en voor de opzegging van een douchegeiser heb je geen weerstanden nodig, al met al loopt het gesprek niet prettig en wordt er kribbig gemeld dat ze dit in orde gaan maken en ik krijg nog een bevestiging via de mail. tja, daar heb ik dus geen vertrouwen meer in.

een bevestiging dat de huurovereenkomst per 30 april wordt beeindigd.

Wij vinden dat Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?