Opgelost door Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]: Verzoek gemaakt voor een afspraak, zit ik uren te wachten op monteur bleek dat de afspraak uberhaupt nooit gemaakt was!

mdgee

Dinsdag 12 november jl. melding gemaakt van kapotte CV, monteur komt woensdag 13 november jl. overstortventiel repareren. Blijkbaar kijkt hij de CV zelf niet na?!3uur na zijn vertrek stopt de CV met werken, geeft een foutmelding. Meteen Eneco installatie bedrijven gebeld. omdat het 22.00 is komt niemand meer langs en zegt persoon aan de telefoon de eerste afspraak mogelijkheid is donderdag 14 november tussen 09.00-11.00, prima de afspraak wordt gemaakt. Om 11.00 14 november is de monteur er nog niet, ik gebeld, moet eerst ruim 16 min. in wachtlijn, blijkt dat de eerdere afspraak uberhaupt niet gemaakt was!Ik zit niet alleen uren in de kou, ook zit in voor niets te wachten en kan ik niet naar mijn werk!De eerste mogelijkheid voor een afpsraak is 14 november tussen 12.00-21.00!!nu zit ik een hele dag thuis, moet ik een vrije dag opnemen?Mensen aan de telefoon zeggen dat de collega de afspraak vergeten is?Is dit een commercieel bedrijf of een sociale werkplaats?

Een vergoeding van mijn werkdag én kosteloze reparaties aan de CV.

Wij vinden dat Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

mdgee
    Ik heb een brief ontvangen van Eneco waarin ik gelijk krijg n.a.v. mijn klacht en waarin wordt medegedeeld dat Eneco geen enkele kosten in rekening brengt. Perfect afgehandeld.