Klacht Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]: wachten op afhandeling klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 24991
Gebruiker
jvdmel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mevr. de Wit van Eneco heeft op 3 april gereageerd dat de klacht
in behandeling is genomen en daarna is het stil geworden.
Wij wachten op antwoord.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van der Mel, Mijn excuses dat u lang op antwoord heeft moeten wachten. Ik heb intern uw klacht op laten zoeken en zie dat er inmiddels collega's van mij bij u zijn geweest en dat uw klacht is opgelost.Met vriendelijke groet,
    Irene Verhoeven
    Communicatieadviseur

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jvdmel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry