Klacht Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]: wilt u graag opgelicht,bedonderd worden?? wordt klant!! Ga naar Eneco!!

A.J. Bandel

Houd u ook zo van oplichting,bedonderen en toezeggingen die men niet na komt??
Wordt klant bij deze bedrijven..en ik garandeer dat u gaat genieten!!
En klaag veel,mischien maakt u kans op een chocolade telegram en vvv-bon (in de hoop dat u stil blijft!!).Trouwe betaler en klant?? Zegt men niets bij deze bedrijven..ja u krijgt w.s een reaktie van het webcare team (met hun standaard verhaaltje's), Wilt u nog opgelicht worden c.q bedonderd??wordt klant hier!! (tip: handel alles schriftelijk af!!!).En ook al denkt u in gesprek te zijn met deze bedrijven..?? zint het ze niet..gooien gewoon de deur dicht!! en maar sorry sorry zeggen..Mensen ga weg bij dit K bedrijf (slechter kan het niet worden!).Oook potentiele klanten: KIJK UIT!!!

Wij vinden dat Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ] hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A.J. Bandel
    heb net een mailtje gestuurd naar NMA maar eens kijken wat die zeggen..
    lekker heen en weer geschuif bij jullie!!
    neem aan ik ga door en ben bloed serieus!!
    A.J. Bandel
    joepiee!! Gelukkig neemt de nma mijn klacht serieus en gaan er mee aan de slag!
    Ja Eneco..wat gaat u tegen de nma zeggen?? ik heb alle correspondentie nog incl telefoonopname's! Worstel u zich hier maar eens uit! Uiteindelijk zal het recht zegevieren!
    Ow ja Eneco/webcare team:
    Ook in 2013 ben ik van de partij!! (ook al ga ik weg bij jullie!).
    Zoals eerder aangegeven..Ik Ga door!!
    Ik Laat niemand oplichten!!
    Ieder klantje is er 1..toch??
    A.J. Bandel
    kijk zo gaat men met klanten om....
    A.J. Bandel
    kijk ook even op vara kassa: plakt men een sticker op de deur..
    Eneco belt gewoon aan!!
    Zeer onbeschofd en zegt tevens veel over dit bedrijf!
    trap niet in hun bla bla belofte's!!
    A.J. Bandel
    ja voorgaande berichten betroffen Eneco..maar is moederbedrijf...dus beide hanteren de zelfde oplichter's regels....
    Weet u nog mw Verhoeven...."wij willen het graag oplossen" PFFFF
    Zoals ik al eerder schreef..."zit mijn tijd wel ff uit" en dan heeft u geen poot meer om op te staan en dan zal de juridische strijd beginnen!!
    Ik ga claimen waar het kan,jullie hebben tijd genoeg gehad!!
    Wil ook geen sorry meer horen oid! media gaat mee smullen!! En neem dat van mij aan!!
    A.J. Bandel
    Heb ik al 3 potentiele klanten geadviseerd om niet met Tempus?eneco in zee te gaan!
    O wat bent u dom bezig...mond op mond reclame doet veel..toch??
    Zit mijn tijd wel uit zoals eerder gezegt,,wij zien elkaar zeker!!
    A.J. Bandel
    oww wat zijn jullie dom bezig!!!
    Waarschijnlijk denkt u..hij roept bla bla...wij gaan elkaar binnenkort zien!!
    Ik speel geen blufpoker..dus aan u de keuze.....volgens mijn advocaat (en heeft meerdere navragen gedaan..hebt u echt in een rechtzitting geen poot om op te staan!!Dus laatste maal....grijp uw kans om dit te beantwoorden en de zaak te schikken?? Is aan u! ik ga wel door.
    A.J. Bandel
    wakker worden! Het is al bijna lente.......
    A.J. Bandel
    Ja ja mensen..doen zich mooi voor op dit soort site's....laat u never bedonderen door dit soort maffia praktijken,op de site's mooi weer spelen,maar onder tussen,en zich maar beroepen om te komen praten....vraag voorstel.. ach leest u zelf mijn klacht maar eens terug en het een en ander zal uw duidelijk worden!! Ow ja nog een tip...er is zgn ook nog een moeder bedrijf in het spel..ja en vindt het zgn belangrijk een goede relatie met de klant te hebben...pffff

Ook een klacht indienen over Tempus Eneco [ Bestaat niet meer ]?