Klacht Temur doe het zelf Garage: mijn auto niet goed gemaakt

Anoniem

ik heb in januari mijn auto bij garage temur verstuvers laten gerevesert.mijn auto is na maken geeft nog zelfde klachten.auto nog steeds trilt,tikt hard,zward rookt, geen kracht.ik ben 5 a 6 keer bij hem terug gegaan hij zie altijd het is goed niks aan de hand.ik ging naar andere revise bedrijf verstuivers laten getest.volgens hun verstuivers slecht gedaan.ik kreeg een rapport.met deze rapport hij accepteert niet.hij zie we doen zelf testen.getest en zegt hij kapot.hij zij mij bijna 2 maanden niks aan de hand.nu zegt hij een kapot.hij zij oke vervangen we deze kapotte.en ik wil niewe verstuvers.en ik de verschil betalen .en heben ze de ene toch gerevesert in gedaan.oplichten weer oplichten auto nog steeds kapot.word steeds slechter .ik vertrouw hun niet meer.ik wil mijn1300 eur. terug.ze geef mijn geld niet terug.doen ze niet goede werk.kunt u mij helpen met deze probleem montagebed.adres is industrieweg 15 3762 EG hun revesebed.d.s.auto elctro bos nieuwe havenweg 22 hilversum

ik wil mijn geld terug.ik verouw hun niet meer

Wij vinden dat Temur doe het zelf Garage hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Temur doe het zelf Garage?