Klacht Ten Brink Uitgevers: Bedrijf is niet betrouwbaar en komt haar contractuele afspraken niet na!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 302079
Gebruiker
MREPieterse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bedrijf heeft mij een dubbel abonnement in rekening gebracht ondanks het feit dat ik hen vóór levering op de hoogte heb gebracht van hun administratieve fout. Na diverse correspondentie over en weer gaan ze niet in op mijn klacht en komen ze thans niet meer hun afspraken na door mij geen nieuwe tijdschriften meer te sturen en door de beloofde gratis artikelen (welkomstgeschenken) niet te sturen ondanks het feit dat de rekening van één abonnement betaald is.

De oplossing

Ik verwacht van de ondernemer een antwoord op mijn schrijven d.d. 19 maart 2018, een kreditfaktuur van het in rekening gebrachte (en niet bestelde) abonnement, de levering van alle beloofde welkomstgeschenken en uiteraard de levering van de betaalde tijdschriften tot 01-08-2018.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ten Brink Uitgevers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MREPieterse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ten Brink Uitgevers / Uitgeverij Spiegel Historiael BV is de uitgever van het tijdschrift Geschiedenis Magazine en doet zich géén enkele moeite om het probleem op te lossen! Ook bemiddeling via de Onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie levert niets op aangezien Ten Brink uitgevers niet reageren. Als laatste heb ik nu ECC Nederland ingeschakeld. Afwachten...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ten Brink Uitgevers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen