Klacht Ten Brink Uitgevers: Bedrijf is niet betrouwbaar en komt haar contractuele afspraken niet na!

# 302079
MREPieterse

Bedrijf heeft mij een dubbel abonnement in rekening gebracht ondanks het feit dat ik hen vóór levering op de hoogte heb gebracht van hun administratieve fout. Na diverse correspondentie over en weer gaan ze niet in op mijn klacht en komen ze thans niet meer hun afspraken na door mij geen nieuwe tijdschriften meer te sturen en door de beloofde gratis artikelen (welkomstgeschenken) niet te sturen ondanks het feit dat de rekening van één abonnement betaald is.

Ik verwacht van de ondernemer een antwoord op mijn schrijven d.d. 19 maart 2018, een kreditfaktuur van het in rekening gebrachte (en niet bestelde) abonnement, de levering van alle beloofde welkomstgeschenken en uiteraard de levering van de betaalde tijdschriften tot 01-08-2018.

Wij vinden dat Ten Brink Uitgevers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

MREPieterse
Ten Brink Uitgevers / Uitgeverij Spiegel Historiael BV is de uitgever van het tijdschrift Geschiedenis Magazine en doet zich géén enkele moeite om het probleem op te lossen! Ook bemiddeling via de Onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie levert niets op aangezien Ten Brink uitgevers niet reageren. Als laatste heb ik nu ECC Nederland ingeschakeld. Afwachten...

Ook een klacht indienen over Ten Brink Uitgevers?