Klacht Ten Cate wonen en slapen: Slechte service na levering van zeer slecht product

content Niet opgelost
CT!JK

Oktober 2013 kochten wij bij bovengenoemde firma een hoekbank. omdat 't Harde en Purmerend nogal wat uit elkaar lagen kwamen wij ook een vergoeding voor bezorgen overeen. de bank kostte € 1.000,-- en transport € 300,--. Een fors bedrag dat wel maar wij wilden die bank graag hebben omdat hij ons als kwaliteitsproduct werd aanbevolen. Niets bleek echter minder waar. Na drie jaar ontstonden er aan de bekleding slijtage plekken op de z.g. zitplooien.
De kunststoflaag bladderde gewoon langzaam af. Het leek wel afbladderende verf..Volgens ons mag dat na zo'n korte tijd niet voorkomen. Half mei van dit jaar, direct na ontdekking, hebben wij leverancier hiervan in kennis gesteld via mail en foto's. Na een paar herinneringen kwam hij met een z.g. coulance voorstel omdat de garantie termijn van CBW verstreken was. Voorstel was
€ 500,-- voor reparatie en € 600,-- zijnde 2 x transport. Aangezien wij overtuigd zijn van het feit dat het gewoon een slecht product, is hebben wij direct gevraagd om een herzien voorstel. Daar had leverancier duidelijk geen zin in. Hield poot stijf en was niet van plan om van voorstel af te wijken. Wij hebben een tegenvoorstel gedaan maar daar reageert hij helemaal niet meer op.
Volgens ons mag hij in dit geval geen eens om transportkosten vragen conform de regels van de ACM.
Maar vooral dat hij helemaal niet meer reageert vinden wij op zijn vriendelijkst niet erg netjes.

wij willen een vergoeding die recht doet aan onze klacht en ons in staat stelt om zelf voor vervanging te zorgen. Reparatie die duurder is dan aanschafprijs is zeker geen optie temeer daar wij in ons tegenvoorstel al een bedrag hadden genoemd waarmee wij ook zelf voor afvoer van de kapotte bank wilden zorgen.
ook daar reageert de firma ten Cate helemaal niet.

Bijlagen

Ten Cate wonen en slapen is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

CT!JK
    zo ziet onze bank er nu na 3,5 jaar uit.

CT!JK

Ook een klacht indienen over Ten Cate wonen en slapen?