Klacht Ten Oever Auto's: 2 versleten remslangen niet ontdekt bij groot onderhoud Mitsibushi Carisma

Wijnand

Op 10 juli j.l. is door ten Oever groot onderhoud gepleegd op mijn auto. Ik had opdracht gegeven voor een groot onderhoud beurt, een APK en een vakantie check. Op dinsdag 30 juli heb ik Hr. ***** de remslangen laten zien van mijn auto (t.w. 03-DP-LL), die vervangen moesten worden tijdens mijn vakantie in Nordhausen, Duitsland. Ik had door de rem getrapt bij plotseling remmen.
De remslangen zijn vervangen door A.T.U. GmbH Nordhausen (zie bijlage). De rem slang LV bleek opengebarsten. De rem slang RV is preventief vervangen vanwege de slechte toestand van het rubber (scheurtjes). Volgens de monteurs van A.T.U. hadden deze slangen afgekeurd dienen te worden bij een onderhoudsbeurt c.q. APK!
Deze remslangen heb ik Hr. ****** laten zien, en deze heeft zelf mondeling bevestigd dat deze gevonden hadden moeten worden.
Vervolgens heb ik Hr. ****** 5 augustus per mail en 2 weken later schriftelijk en mondeling een schikkingsvoorstel gedaan van 54 euro voor de gevolgkosten.

Ik heb 272,25,- euro incl. BTW betaald voor groot onderhoud aan mijn auto wat blijkbaar niet goed is verricht. Dit wil ik terug. Ik kan er niet van op aan dat mijn auto veilig is.

Heb op 21 september (dag van de vrede) j.l. met Hr. ******** tel. gesproken en heb alsnog geprobeerd tot een schikking te komen over de meerkosten die ik in Duitsland heb moeten betalen t.w. 54 euro. Hij zei me mondeling toe dit te storten. Nu een maand later heb ik zojuist mijn rekening gecontroleerd en is er niets van hem op gestort. Ik heb het gevoel dat dit bedrijf niet serieus met mijn klacht is omgegaan.

Wij vinden dat Ten Oever Auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ten Oever Auto's?