Klacht Ten Oever Auto's: Geld en vertrouwen verloren door een rdw erkend bovag bedrijf.

pather

Aankoop occasion met een waslijst aan verborgen gebreken.
Op 01-04-2017 hebben wij een Alfa Romeo 147 gekocht voor 1950 euro (onze auto ingeruild en 850 euro "cash"???).De dag dat wij de auto hebben opgehaald,had Ten Oever hem laten keuren bij de buurman "de Baronie auto",dus blij en veilig naar huis denk je dan,nou mooi niet,op de snelweg liep een remklauw achter vast,de wegenwacht gebeld en die constateerde ook nog versleten remschijven achter.Wij de volgende dag terug en na een hoop gesteun,kregen we de bedrijfsauto mee en werd het euvel verholpen.Na een paar dagen konden we de auto ophalen en heb ik nog gevraagd of alles nu oke was,een lachend "ja,hoor"werd er gezegd en wij weer op weg.Onderweg bleef ik linksvoor een geluid horen,dat door de heren betiteld was als een "herriebandje",maar het bleef en ik werd wantrouwend.Ik heb de auto toen voor een algehele inspectie gebracht bij garage Len Jansen (gespecialiseerd in Alfa Romeo) en die constateerde:versleten handremkabels,overjarige distributieset en waterpomp,lekke klepdeksel pakking,kapotte wiellagers voor,kapotte thermostaat,versleten draagarmen,overjarige olie,versleten schroefdraad carterplug en een lekke voorpijp uitlaat.We hebben voor onze veiligheid de distributie,de klepdeksel pakking en de olie laten doen en dat was al 500 euro.Het bedrijf uiteraard gemaild en gebeld,maar niks hoor,hij beweerde ineens dat het een prive verkoop van zijn zoon was,terwijl hij er mee geadverteerd had en ook op zijn voorraad stond (na te gaan bij de rdw).We hebben de auto inmiddels niet meer,want dat werd een te grote kostenpost,we hebben hem verkocht voor 1100 euro aan een liefhebber en netjes verteld wat er allemaal aan moest gebeuren.We hebben dus een verlies geleden van 1350 euro en hebben daar niks meer voor.

Schadevergoeding van 1350 euro,zodat ik een eerlijke occasion kan kopen.

Wij vinden dat Ten Oever Auto's hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ten Oever Auto's?