Klacht Tennis-point.nl: service en contact Tennis-point waardeloos

tennis speler

Terug krijgen van ons geld na retour gezonden artikelen.

Wij hebben bij Tennis -point.nl een bestelling gedaan van twee rokjes en twee dames shirt,na een week nog geen spullen binnen gebeld en er werd verteld dat er nog maar 1 shirt was en dat het bedrag van 1 shirt werd terug gestort wat ook is gedaan.De andere 3 artikelen hebben we ook retour gezonden en dit openstaande bedrag hebben ze tot nu niet terug gestort,diverse keren gebeld en je gaat na verbinding gelijk in de wacht tot wel een half uur waarna de verbinding wordt verbroken dit kost je een vermogen aan bel te goed.
Ook via mail contact ons probleem voorgelegd en dan krijg je een mail dat je weer contact moet zoeken via de mail of telefoon voor de rest geen antwoord van of Anne Fritzer of een Sara ,heb foto,s gestuurd van hoelang we met bellen in de wacht stonden en foto s gestuurd van afschrijving en bij schrijving van de bank maar reageren niet op het nog open staand bedrag wat wij nog moeten terug krijgen.

graag ons geld terug en als ze wat ze op de site schrijven hoe belangrijk ze klanten vinden compesatie voor het bel te goed en geduld...

Wij vinden dat Tennis-point.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?