Klacht Tennis-point.nl: Ik wil de broek terug sturen en mijn geld terug maar kan dat niet zonder adres en retourlabel.

Stripes#3

Op 23 april heb ik een bestelling gedaan bij tennis-point.nl en daarna een bevestigingsmail ontvangen :
Betaald op 23-04-2020 18:48:35
Ordernummer BVB201141842
Op 29 april heb ik de broek ontvangen en helaas geconstateerd dat hij te groot was.
Via de website wil ik het retourformulier gaan opstarten maar tot op de dag van vandaag wordt mijn ordernummer niet herkend en kom ik dus niet verder in de procedure.
Telefonisch is de webshop niet te bereiken, je staat in de wacht of krijgt te horen dat er niemand aanwezig is.
Ik heb inmiddels 4 keer een mail gestuurd naar info@tennis-point.nl en 2 keer een naar info@tennis-point.de, deze laatste heb ik gericht aan de managing director Christian Miele en Sascha Beyer. Helaas krijg ik van de nederlandse afdeling geen enkele reactie en van de duitse afdeling wel een bevestiging dat mijn mail is ontvangen maar verder gebeurt er niets.

Contact opnemen en ervoor zorgen dat ik de broek kosteloos terug kan sturen en ik mijn geld terug gestort krijg.

Wij vinden dat Tennis-point.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tennis-point.nl?