Klacht Tennis-point.nl: Niet nakomen van levertijd en geen informatie hieromtrent

Michaspaanstra

Producten besteld ivm aankomend buitenlands tennistoernooi. Levertijd stond op 2-4 dagen. Belangrijk want daarna was ik drie weken in het buitenland. Na 4 dagen gaan mailen waar het bleef en kreeg te horen dat niet alles op voorraad was?! Ze konden een deel afsturen en dan zou ik die nog zaterdags (voor vertrek) ontvangen. Helaas werd dit maandag en heb ik mijn buren dus opgezadeld met een pakketje wn had ik zelf niets meer aan de producten voor dat toernooi. Nu zit ik op dit moment (vier weken later) nog te wachten op 2 producten, maar krijg maar niet te horen waneer dat ik deze kan verwachten. Komt een reactie via mail of Facebook of twitter. Bellen is lastig vanwege trainingschema en werk en ben het nu beu. Ik wil mijn laatste twee producten asap ontvangen en een tegemoetkoming voor het ongemak. Evt heb ik alles op mail of scherm printjes wat ik via twitter en fb heb gestuurd.

Mijn producten asap geleverd en een genoegendoening voor het ongemak.

Wij vinden dat Tennis-point.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Michaspaanstra
    Ik heb net een reactie (standaard mail) gehad dat mijn levering is vertraagd. Helaas mist daar weer een artikel op en staat er een artikel bij welke ik niet besteld heb. Heb direct terug gemailt waar dat het juiste artikel blijft en ik nu na een maand wel eens wat wil weten. Echt een grote puinhoop daar! Ps in de mail staat alleen dat de levering vertraagd is en niet eens een verwachten afleverdatum.