Klacht TENO isolatie: Opgelicht door Teno Isolatie

Peter Beltman

Wij hebben in november 2018 onze kruipruimte en spouwmuren laten isoleren door Teno Isolatie. Met Tonzon folie in de kruipruimte en EPS korrels is de spouwmuren. Voor €4.200.
Een zeer fijn contact met Mark de Haan gehad.
Totdat in maart 2019 een aannemer onder de vloer moest om een probleem met de douche afvoer op te lossen. Mark heeft keurig de folie verwijdert, zodat de aannemer erbij kon. En daar begon de ellende.
Voor het terugplaatsen van de folie is een afspraak gemaakt en dat ging zeer stroef. Teno kon in juni en de monteur klaagde veel over Teno en ging vroeg weer weg. Een tweede afspraak om het werk af te maken is niet gelukt.
Uiteindelijk zelf in juli onder de vloer gekeken en daar bleek alles zeer slecht gedaan. De vloerfolie is slecht gelegd en de thermo folie voor nog geen 10%. En nog verkeerd ook.
Het lukte niet meer contact met Mark, noch met Tessa te krijgen en ben zelf naar het kantoor van Teno gereden. Pand stond leeg...
Uiteindelijk bleken de muren maar voor ca. 80cm gevuld met losse korrels;geen lijm.
Kortom: opgelicht. En in september 2019 gingen ze failliet!
En aangifte van oplichting doen kan niet. Frustrerend. Terwijl de Teno Isolatie Group nog gewoon bestaat.
Blijkt overigens dat Mark of Tessa een nieuw bedrijf gestart zijn.
Nooit met hen in zee gaan, ze zijn onbetrouwbaar.

Ze kunnen niets meer doen en ik hoop dat ze nooit andere consumenten kunnen oplichten.

Wij vinden dat TENO isolatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TENO isolatie?