Klacht TENO isolatie: Verschrikkelijk slecht isoleren met een hoop schade tot gevolg.

M.E. Glaser

Wij zitten met de handen in ons haar!
Vorig jaar hebben wij een prachtig vrijstaand huis gekocht met veel grond zodat wij heerlijk kunnen tuinieren en waar onze honden en kinderen fijn kunnen spelen. Met Mark van Teno isolatie hebben wij afgesproken dat ze de vloer, spouwmuur en dak zouden isoleren met Isolatie grafiek parels. Mark heeft de vloer gevuld met de desbetreffende parels. tevens heeft hij gaten in onze spouwmuur geboord en heeft de muur geïsoleerd en is vervolgens begonnen aan ons dak. Mark kwam tijdens het isoleren van ons dak meerdere keren bij ons binnen om kokend water te halen omdat de spuitmond bevroren was. Hij heeft avonds met ons meegegeten en is vervolgens weg gegaan. Alles leek in eerste instantie naar behoren. Totdat we de volgende ochtend de parels in onze tuin tegen kwamen. Doordat het vroor is de lijm niet uitgehard en zijn alle parels in onze tuin terecht gekomen en de dakgoot ligt helemaal vol. Wij hebben ze opgebeld om terug te komen. Meewerkend als dat ze waren zijn ze inderdaad terug gekomen en hebben meer parels onder onze dakpannen gespoten met nog meer lijm. Hierbij zijn wederom veel parels in onze tuin terecht gekomen, zij konden dit niet opruimen want ze hadden hier geen goed materiaal voor. Ze zijn vertrokken en wij waren zeker niet tevreden. Al onze dakpannen liggen scheef, er ligt isolatie materiaal OP de dakpannen in plaats van eronder. We hebben door een onafhankelijk bedrijf laten controleren of onze spouwmuur wel goed geïsoleerd was, dit bleek niet het geval. Bij de tien gaten die zij geboord hebben zaten geen isolatie parels in de spouwmuur. Wij zijn toen ook onder de vloer gaan kijken en wij kwamen er achter dat twee van de drie "bakken" geïsoleerd waren. Wij hebben contact gezocht met Teno isolatie en zij zouden de parels in onze tuin opruimen, vloer verder isoleren en spouwmuur verder isoleren.
Zij hebben inderdaad parels onder de vloer gespoten maar zij hebben wederom geen spouwmuur geïsoleerd, en de tuin niet opgeruimd. Wij hebben weer contact opgenomen en wilden weer een afspraak met Mark, Mark heeft deze afspraak eerst afgezegd. De twee afspraken hierna is hij gewoon niet komen opdagen. Afgelopen maand heb ik de parels al meerdere malen uit de mond van mijn zoontje van twee moeten halen, ik kom het tevens tegen in de ontlasting van onze hond. Ik raad iedereen aan om NIET in zee te gaan met dit bedrijf.

Wij willen het bedrag terug van TENO isolatie zodat we door een ander bedrijf de schade kunnen laten herstellen. Het bedrag is 5700,- euro

Wij vinden dat TENO isolatie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M.E. Glaser
Geen, we krijgen geen contact met ze.

Ook een klacht indienen over TENO isolatie?