Klacht Tentamentrainingen: De onredelijkheid dat mij geen garantie wordt verleent terwijl ik hier wel recht op heb.

ThomasKuipers91

Ik heb een volledige examen cursus gevolgd en na afloop het reguliere tentamen niet gehaald. Nu kun je bij het bedrijf beroep doen op hun garantie regeling, die stelt dat je na bekendmaking van het (voorlopige) cijfer 14 volle dagen de tijd hebt om bezwaar aan te tekenen waarna je onder hun garantieregeling valt waarbij je gratis de volgende cursus opnieuw kan volgen.
(geen werkdagen en blijkbaar tellen weekenddagen en feestdagen, Kerst & Nieuw Jaar, niet mee als uitzondering)

Mijn bezwaar gaat over het volgende, mijn voorlopige cijfer werd de 24e December bekend gemaakt en ik heb het kenbaar gemaakt op 7 Januari middels een melding op hun website.
Op 12 Januari heb ik het garantie formulier ingevuld en daarop antwoord gekregen dat ik niet onder hun garantieregeling val.

Mij kosteloos een her-cursus aanbied van het desbetreffende vak, onder de bedrijfsvoorwaarden waar ik recht op heb.

Wij vinden dat Tentamentrainingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tentamentrainingen?