Klacht Ter duin autobedrijf: Reparaties na aankoop

Alex van den Berg

Een Skoda Fabia (uit 2001) gekocht bij Ter Duin Autobedrijf uit Katwijk. Vrijwel direct na aanschaf problemen met stuurhoeksensor (achteraf een bekend probleem). Geen garantie volgens dealer. Allebei de helft betaald.

Vervolgens pech met de auto door defecte en/of oude bougies, smerige filters, etc. Auto naar andere garage gebracht, deze vertelde dat er zeker geen nieuwe filters en dergelijke in hebben gezeten. Heeft een tijd lang zijn onderhoud niet gehad. Ter Duin Autobedrijf spreekt dit tegen. Laatste probleem defecte cilinder, reactie van Ter Duin Autobedrijf: "Voor ons is de zaak afgehandeld."

Al met al zijn we naast de aanschafprijs rond de € 1000,00 armer. Binnen een periode van een half jaar 4 reparaties ondergaan.

Ik wil in eerste instantie voorkomen dat dit bij andere consumenten gebeurd en dat er serieus met klachten wordt omgegaan. Ik persoonlijk ben "met een kluitje het riet in gestuurd". Geen garantie, u bent niet eerlijk, we zijn klaar met u, voor ons is de zaak afgedaan, etc.

Een toegemoetkoming in de kosten zou welkom zijn. €1000,00 EURO is een hoop geld. Als Ter Duin Autobedrijf eerlijker was geweest over de staat van de Skoda hadden we waarschijnlijk voor een andere auto gekozen.

Wij vinden dat Ter duin autobedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ter duin autobedrijf?