Klacht Ter Horst Milieu BV: Zeer slechte service

Terhorst

Het bedrijf maakt gebruik van dubieuze contracten waarbij opzegging alleen mogelijk is per aangetekende brief minimaal 6mndn voor verloopdatum contract. Indien termijn verstrijkt, wordt alles stilzwijgend verlengd zonder mogelijke tussenopzegging voor 36mndn. Mijn bedrijf is al 19 mndn opgedoekt waardoor dit bedrijf geen container legingen hoeft te doen (containers zijn immers leeg). Ze weigeren het contract op te zeggen en hebben de prijs zelfs met meer dan 100% per maand verhoogd; verwijzend naar de kleine lettertjes.

Het bedrijf heeft reeds aangegeven dat ze weigeren tussentijds op te zeggen. Ik was bereid de afgesproken contract prijs te betalen totdat het contract per 01-01-22 beeindigt zou worden. Echter, nu gaan ze nog een stapje verder door de prijs meer dan 100% te verhogen en hebben reeds vele betalingen automatisch afgeschreven. Ik wil dat de prijsverhoging ongedaan wordt gemaakt en dat extra in rekening gebrachte kosten tov de originele prijs verrekend worden met hetgeen nog betaald moet worden tot aan de afloopdatum van het contract.

Wij vinden dat Ter Horst Milieu BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ter Horst Milieu BV?