Klacht Ter Horst van Geel: Onterecht de juiste korting geweigerd die het prijskaartje vermeldde.

Rinopelle

Ik kocht een aantal kledingstukken in de uitverkoop bij Ter Horst van Geel in Oss. De groene, rode en blauwe kaartjes zouden 50% korting geven. De gele 30%. Bij een van de kledingstukken die ik kocht zat een groen kaartje. Toch gaf de kassa een korting van 30% aan. Hieraan wilde de verkoopster zich houden. Het artikel zou per vergissing een verkeerd kortingskaartje hebben gekregen. Ik kon dit echter niet weten en zei dus dat ik de beloofde korting wilde hebben. Ook de bedrijfsleidster ging niet akkoord. Ik vind dit, mede gezien de hoeveelheid andere kledingstukken die ik kocht, onterecht en zeer klantonvriendelijk.

Het artikel alsnog verkrijgen voor de aangegeven prijs. Het is een koopovereenkomst op het moment dat ik niet kan weten dat de afprijzing niet juist zou zijn volgens de kassa.

Wij vinden dat Ter Horst van Geel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ter Horst van Geel?