Wij vinden dat Ter Horst van Geel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ter Horst van Geel: Onterecht de juiste korting geweigerd die het prijskaartje vermeldde.
Details
Klacht
Ik kocht een aantal kledingstukken in de uitverkoop bij Ter Horst van Geel in Oss. De groene, rode en blauwe kaartjes zouden 50% korting geven. De gele 30%. Bij een van de kledingstukken die ik kocht zat een groen kaartje. Toch gaf de kassa een korting van 30% aan. Hieraan wilde de verkoopster zich houden. Het artikel zou per vergissing een verkeerd kortingskaartje hebben gekregen. Ik kon dit echter niet weten en zei dus dat ik de beloofde korting wilde hebben. Ook de bedrijfsleidster ging niet akkoord. Ik vind dit, mede gezien de hoeveelheid andere kledingstukken die ik kocht, onterecht en zeer klantonvriendelijk.Gewenste oplossing
Het artikel alsnog verkrijgen voor de aangegeven prijs. Het is een koopovereenkomst op het moment dat ik niet kan weten dat de afprijzing niet juist zou zijn volgens de kassa.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.