Opgelost door Ter huurne glastechniek en overkappingen: Ruitschade dubbel glas

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 70858
Gebruiker
richardzoet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ter Huurne reageert niet t.a.v. klacht schade ruit, ondanks meerdere verzoeken hiertoe. Service niveau is derhalve bedroevend, de oorzaak ligt bij de constructie of bij de glasleverancier van Ter Huurne. Ook het (meervoudige) verzoek om contact op te nemen wordt niet op gereageerd.

De oplossing

Vervanging ruit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ter huurne glastechniek en overkappingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    richardzoet
    Datum
    Ter Huurne heeft direct actie ondernomen, excuseert zich voor de vertraging in de afhandeling, en zegt toe de ruit zo spoedig als mogelijk vervangen. Compliment hiervoor !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
richardzoet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ter huurne glastechniek en overkappingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen