Klacht Terrassenberdachungvenlo.de: Bij een defect laat het bedrijf je 'stikken'.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 460777
Gebruiker
W. Sluijtman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het koord van mijn zonnescherm is na 2,5 jaar geknapt. Dan bel en mail ik naar het bedrijf om een afspraak te maken, maar dat is op geen enkele wijze mogelijk. Na diverse telefoontjes met de bedoeling een reparatie afspraak te maken, krijg je als antwoord; wij kunnen u niet helpen. Op mail krijg je geen reactie. Garantie of geen garantie is nog niet eens besproken. We hebben geen tijd meneer is het antwoord. Doelstelling van het bedrijf is maximale winst halen, maar service zit er niet bij. Ronduit slecht en onfatsoenlijk! Schandalig beleid! Zeg dan eerlijk tegen de klant; we plaatsen wat u vraagt, maar we doen geen reparaties. En garantie? Dat is tot de deur! Dan ben je eerlijk.

Gewenste oplossing

Ik heb de reparatie nu door een ander bedrijf laten doen. Dat kostte mij 335,-. Dat zou ik graag op mijn rekening willen terug zien.
Geboden oplossing
Het bedrijf reageert niet. Dat had ik al verwacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Terrassenberdachungvenlo.de hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Terrassenberdachungvenlo.de?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen