Klacht Terstal.nl: ;

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 653244
Gebruiker
Nardia
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na lang zoeken in de winkel had ik eindelijk gevonden wat ik zocht en ging met het artikel naar de kassa.. Daar kreeg ik te horen dat ze geen contant geld accepteerden. De kassiere verwees naar een stickertje op de toonbank waar toevallig mijn tas op stond.
Ik zou er voor willen pleiten dat Terstal op de winkelruit/ deur duidelijk aangeeft dat je er niet met contant geld kan betalen!
En dan maar hopen dat zoveel mogelijk mensen deze winkel voorbij lopen….

Gewenste oplossing

Alvorens je de winkel binnengaat duidelijk en goed leesbaar aangeven dat je bij Terstall niet met contant geld kunt betalen.
Geboden oplossing
Er wordt geantwoord dat het op de deur en ramen staat aangegeven dat er niet met contant geld betaald kan worden. De tekst die vermeldt wordt is : hier alleen pinnen. Dit wordt vermeldt met een vrij onopvallende kleine ronde sticker, die makkelijk over het hoofd gezien wordt. Dit verschilt wel degelijk van een duidelijk zichtbare tekst als contant betalen is niet mogelijk. Dit was mijn voorstel en daar gaat Yetstal helaas niet op in.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Terstal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste N BLauw,

    Bedankt voor je bericht. Op onze deuren van al onze filialen zitten stickers die aangeven dat er alleen gepind kan worden, Tevens staat dit aangegeven in onze kleedkamers en bij de kassa. Vervelend als dit bij deze winkel niet zichtbaar is geweest bij binnenkomst. Onze excuses hiervoor.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Terstal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen