Klacht Terstal.nl: Slechte service

Klachtnummer
# 499933
Gebruiker
Lisa H.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelling volledig retour gestuurd via DHL met track-and-trace waarop te zien is dat ze het pakket niet aangenomen hebben. Ze willen zelf geen contact opnemen met DHL hierover aangezien het geen koeriersbedrijf is waarmee ze samen werken, wat nergens op het retourformulier terug te vinden is. Daarnaast weigeren ze ook contact op te nemen met AfterPay om de betaling te stoppen.
Ze willen mij dus voor een volledig geretourneerde bestelling laten betalen. Erg slechte zaak!

Gewenste oplossing

Dat de betaling bij AfterPay eruit gehaald wordt zodat ik er als consument niet meer tussen zit.

1 reactie

  1. Auteur
    Terstal
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste, vriendelijk dank voor je reactie. Zoals wij hadden aangegeven kregen geen extra informatie van DHL, omdat het een retourzending betrof naar ons, niet dat wij geen contact hadden gezocht. Omdat wij de retourzending niet hadden ontvangen van DHL, maar deze weer retour afzender was gezonden, konden wij de artikelen niet retour verwerken en zodoende ook niet de factuur laten stop zetten bij Afterpay. Wij zien dat het pakket inmiddels ontvangen is door de afzender en deze uiteindelijk bij een winkel van ons is geretourneerd. Wij zijn blij dat het pakket gevonden is en dat het uiteindelijk opgelost is.

Ook een klacht indienen over Terstal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen