Klacht Terstal.nl: stop met spam

Clownhippie

We worden de laatste tijd erg veel lastig gevallen per mail door dit bedrijf terStal Familiemode

onze spam box staat inmiddels vol met talloze aanbiedingen en ongwenste mails van terStal Familiemode

Ik heb het inmiddels in de spam box gezet en laten weten dat ik geen behoefte meer heb aan deze talloze mailtjes en reclame

maar helaas, geen reactie gehad.

een kleine compesatie voor het ongemak wordt op prijs gesteld veder wens ik geen spam meer te ontvangen van terStal Familiemode
Niet echt opgelost, bedrijf komt meer dan 1 jaar later met een reactie en sluit de klacht zonder enige vorm van oplossing / compensatie af. Ben wel verbaasd dat ze nog met een reactie kwamen want eigelijk had ik die niet eens meer verwacht.

Terstal.nl
    Beste R Laarschot,

Wat vervelend dat er geen reactie is gekomen op u klacht. We gaan de nieuwsbrief voor u stopzetten zodat u deze niet meer ontvangt. Er komt maandelijks wel een update over de punten deze email kan ik helaas niet uitzetten deze is is gekoppeld aan het account. Wilt u deze niet ook niet ontvangen dan kan het account verwijderd worden. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
    Clownhippie
    jeetje, meer dan 1 jaar later krijgen we een reactie.
    De mail box is inmiddels gestopt, omdat we te veel hinder hadden van spam.
    Terstal.nl
    Beste,

Bedankt voor de reactie. We kregen de berichten nogmaals binnen vandaar dat het antwoord alsnog kwam. Mocht ik nog iets voor u kunnen dan hoor ik het graag.

Ook een klacht indienen over Terstal.nl?