Klacht Tesla Nederland: Geen levering volgens afspraak en geen communicatie.

J. Verhaeghe

Ik heb op 27 maart een nieuwe Tesla opgehaald bij het delivery center in Tilburg. Bij de overdracht bleek geen laadkabel in de auto aanwezig te zijn. Er is me toen verteld dat de laadkabels binnen een week beschikbaar zouden zijn en dat ik die gewoon kon ophalen. Begin deze week meerdere keren contact gezocht met Tesla met vraag om teruggebeld te worden, hier os geen vervolg aan gegeven. Op woensdag 3 april gereden naar de delivery center, daar werd me verteld dat ik naar het servicenter moest zijn in Tilburg. Bij het servicecenter werd me verteld dat er een laadkabel beschikbaar zou zijn voor mij bij het servicecenter in Rotterdam. Ik heb toen gevraagd of het opgestuurd zou worden naar mijn huis, en dat zou de betreffende persoon doen.
De volgende dag heb ik kontakt gezocht met het servicecenter in Rotterdam met de vraag wanneer ok de verzending kon verwachten. Tot mijn verbazing werd me verteld dat er geen laadkabels voorradig zijn en als die er zijn deze nooit opgestuurd worden. Niemand kon me daar vertellen wanneer de laadkabels binnenkomen, ik zou bericht krijgen wanneer dat was.

Beter informeren en meer oplossingsgericht meedenken. Hun logistiek probleem wordt volledig op de klant gelegd zonder oplossing of compensatie.

Tesla Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?