Klacht Tesla Nederland: Auto gekocht van de dealer maar tot op heden nog niet de eigenaar!

Klachtnummer
# 567843
Gebruiker
Faik Ennaji
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 21 oktober een auto gekocht die bij de tesla dealer stond. Bij aflevering van de auto bleek de auto nog niet te zijn ingevoerd in nederland. Hierop is mij excuses aangeboden en mij verteld dat het een week zou duren. Een week werd twee weken en ik werd in contact gebracht met de afdeling die de invoeringen regelt binnen tesla. Heeft mij voorzien van een goedkoper leenmodel met niet de volle opties die ik op mijn/toekomstige auto wel zou hebben. Ik ben intussen drie weken verder en maar 1 statusupdate gekregen op 11 november dat het helaas nog niet gelukt is. Het is werkelijk te schandalig voor woorden als je dan hoort dan een vriend van mij zelf een auto heeft ingevoerd uit duitsland en hij al zijn kentekens kan gaan laten maken. Hij heeft twee weken geleden de aanvraag ingediend!!!! Staat hier op de site dat je je persoonlijke gegevens in mag vullen, maar Tesla mag dit absoluut lezen van mij! Het is schandalig en als je er zelf niet achteraan gaat om te vragen hoe het staat, gebeurt er helemaal!! Niks!! Het is mijn droomauto die ik koop met mijn keihard verdiende centen, maar denk dat ze meer hebben aan de leasemaatschappijen denk ik.

De oplossing

Soortgelijke auto uit voorraad met wel een kenteken en anders een compensatie.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen