Opgelost door Tesla Nederland: bereikbaarheid en communicatie delivery afdeling is extreem slecht!!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 375878
Gebruiker
Gert-Jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

bereikbaarheid delivery afdeling is extreem slecht!!
van de week kon je ze na een uur in de wacht te hebben gestaan nog aan de lijn krijgen maar op dit moment wordt je na een half uur af geserveerd en zeggen ze dat ze contact op nemen wat ze vervolgens niet doen
vorige week gingen we onze nieuwe auto op halen maar, deze bleek beschadigd te zijn op meerdere plekken en hebben geweigerd en duidelijk aangegeven dat we een andere auto willen hebben en ook niet willen hebben dat ze deze auto voor ons gaan "op knappen"
sindsdien is er helaas een radio stilte en staat er inmiddels wel een nieuwe aflevering gepland maar daar staat weer het chassisnummer bij van de geweigerde auto!
vervolgens hebben we hier veelvuldig op gereageerd per mail en telefoon (o.a. Tesla Eindhoven), maar reactie blijft uit op we een echte nieuwe auto kunnen verwachten

De oplossing

contact op nemen en zorgen dat ik de auto krijg waar ik ze voor betaald heb

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gert-Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
gelukkig is Tesla weer wat beter bereikbaar en hebben we nu de auto waar we op zaten te wachten
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen