Opgelost door Tesla Nederland: bereikbaarheid en communicatie delivery afdeling is extreem slecht!!

content Opgelost
Gert-Jan

bereikbaarheid delivery afdeling is extreem slecht!!
van de week kon je ze na een uur in de wacht te hebben gestaan nog aan de lijn krijgen maar op dit moment wordt je na een half uur af geserveerd en zeggen ze dat ze contact op nemen wat ze vervolgens niet doen
vorige week gingen we onze nieuwe auto op halen maar, deze bleek beschadigd te zijn op meerdere plekken en hebben geweigerd en duidelijk aangegeven dat we een andere auto willen hebben en ook niet willen hebben dat ze deze auto voor ons gaan "op knappen"
sindsdien is er helaas een radio stilte en staat er inmiddels wel een nieuwe aflevering gepland maar daar staat weer het chassisnummer bij van de geweigerde auto!
vervolgens hebben we hier veelvuldig op gereageerd per mail en telefoon (o.a. Tesla Eindhoven), maar reactie blijft uit op we een echte nieuwe auto kunnen verwachten

contact op nemen en zorgen dat ik de auto krijg waar ik ze voor betaald heb

Gert-Jan
gelukkig is Tesla weer wat beter bereikbaar en hebben we nu de auto waar we op zaten te wachten

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?