Klacht Tesla Nederland: Betalen voor de Connectivity abonnement, terwijl tijdens verkoop gratis beloofd

Tesla Model S 2018

Anderhalf jaar later te horen krijgen om voor de Connectivity abonnement te betalen.
Ik heb mail ontvangen om vanaf volgende maand €9,99 te betalen voor de internet Connectivity. De verkoper heeft duidelijk gezegd dat de Premium Connectivity op mijn auto gratis is voor de levensduur omdat het een voorraad auto is. Verder staat nergens in mijn contract dat ik hiervoor moet betalen en de verkoper van wie ik de auto heb gekocht werkt niet meer bij Tesla.

Connectivity abonnement blijven gebruiken zonder kosten

Tesla Model S 2018
    wacht nog steeds voor de oplossing
    Tesla Model S 2018
    Tesla zou met een oplossing komen, wacht nog steeds voor de oplossing

Tesla Model S 2018
Tesla heeft mijn klacht niet behandelt zoals het hoort, Tesla komt zijn afspraken niet na. In mijn koopovereenkomst en offerte van 2018 staat nergens Premium Connectivity het is pas later in de voorwaarde toegevoegd. Tesla wijzigt de voorwaarde in zijn voordeel, je klacht wordt niet professioneel behandelt. Dus ik moet nu abonnement nemen voor het gebruiken van Tesla Internet data, zonder internet data geen navigatie en andere functies worden ook beperkt.

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?