Klacht Tesla Nederland: Betalen voor de Connectivity abonnement, terwijl tijdens verkoop gratis beloofd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 437404
Gebruiker
Tesla Model S 2018
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Anderhalf jaar later te horen krijgen om voor de Connectivity abonnement te betalen.
Ik heb mail ontvangen om vanaf volgende maand €9,99 te betalen voor de internet Connectivity. De verkoper heeft duidelijk gezegd dat de Premium Connectivity op mijn auto gratis is voor de levensduur omdat het een voorraad auto is. Verder staat nergens in mijn contract dat ik hiervoor moet betalen en de verkoper van wie ik de auto heb gekocht werkt niet meer bij Tesla.

De oplossing

Connectivity abonnement blijven gebruiken zonder kosten

2 reacties

  1. Auteur
    Tesla Model S 2018
    Datum
    wacht nog steeds voor de oplossing
  2. Auteur
    Tesla Model S 2018
    Datum
    Tesla zou met een oplossing komen, wacht nog steeds voor de oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tesla Model S 2018
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tesla heeft mijn klacht niet behandelt zoals het hoort, Tesla komt zijn afspraken niet na. In mijn koopovereenkomst en offerte van 2018 staat nergens Premium Connectivity het is pas later in de voorwaarde toegevoegd. Tesla wijzigt de voorwaarde in zijn voordeel, je klacht wordt niet professioneel behandelt. Dus ik moet nu abonnement nemen voor het gebruiken van Tesla Internet data, zonder internet data geen navigatie en andere functies worden ook beperkt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen