Klacht Tesla Nederland: Chaos bij Tesla en minachting van klant

Klachtnummer
# 375724
Gebruiker
Leiden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Einde kwartaal heet bij Tesla "de zwarte week". Dit betekent zo veel mogelijk nieuwe auto's er doorheen proppen. Gevolg: chaos. Niemand neemt de telefoon op. Foutieve informatie en voor niets komen om je auto op te halen. Afdelingen werken langs elkaar heen en volledige disinteresse van medewerkers. En als je eindelijk, na weer veel foutieve informatie, je auto hebt opgehaald blijkt het maar voor een derde opgeladen waardoor je niet naar huis kan rijden. Service = Shit.

De oplossing

Hun performance verbeteren en mij een bloemetje sturen!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen