Klacht Tesla Nederland: Fabrieksprobleem wordt niet opgelost

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 436587
Gebruiker
Marco
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Krakende vering/stuur lager komt heel vaak voor. Ik zit nu net buiten garantie (80.000km) maar weet dat dit bij veel auto’s rond deze kilometers voorkomt. Dus een fabrieksprobleem zou je zeggen maar nee, na garantie mag je dit zelf betalen. Monteur mobiele service zegt fabrieksgarantie. Maar nu in garage is het geen fabrieksprobleem terwijl ik inmiddels van veel mensen weet dat dit voorkomt. Dit moet toch opgelost worden door Tesla zelf???

Gewenste oplossing

Bespreken met Tesla dat lagers niet al na 80.000 op kunnen zijn. Levensduur moet langer zijn. 2 uur werk, kosten 500 euro!! Een lager kost 15 euro.... diefstal consument van fabrieksprobleem
Geboden oplossing
nog niet eens reactie ontvangen van Tesla
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Marco
    Datum
    Zie klacht dat er fabrieks/ontwerpfouten op de consument worden afgewimpeld!!
  2. Auteur
    Marco
    Datum
    Nog altijd geen reactie. En dat voor een auto waarvoor ik 130.000 euro heb betaald!! Dit snap ik niet. Het is geen wekkerradio!
    Graag reactie op mijn klacht inzake fabrieksfout in de voorvering.
  3. Auteur
    Marco
    Datum
    Lees niemand

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen