Klacht Tesla Nederland: Fraude met VIN nummers van Tesla lijkt eenvoudig

E.J. Gooijenga

Vorig jaar is mijn Tesla VIN nummer 3 keer misbruikt voor het aanschaffen van een groot aantal reserveonderdelen door een bedrijf in Praag. De facturen lijken te zijn betaald door de fraudeur maar staan na diverse contactmomenten met Tesla nog steeds in mijn account, wat een compleet verkeerd beeld schets van het verleden van mijn auto. Ook maak ik mijn zorgen hoe Tesla voorkomt dat dit anderen overkomt. Het VIN-nummer staat namelijk duidelijk leesbaar onder de voorruit.

1. Illegale facturen verwijderen van het VIN-nummer van mijn Tesla.
2. Illegale Facturen verwijderen van mijn Tesla account.
3. Uitleg hoe Tesla voorkomt dat dit niemand meer kan overkomen.
4. Uitleg waarom toezeggingen zoals terugbellen niet nagekomen worden.

Bijlagen

E.J. Gooijenga
    Tesla heeft contact opgenomen ze willen het (weer) gaan onderzoeken. Heb daarom het gevraagde bewijs nogmaals naar Tesla gemaild. Tot nu toe verder niets meer van Tesla vernomen. Ik blijf natuurlijk hopen op de oplossing. Hoe moeilijk kan het zijn om facturen die niet van jouw auto zijn te verwijderen? Kom op Tesla!

E.J. Gooijenga
Ik ben zelf security officer en dat Tesla security USA pas maanden na mijn melding in actie komt is, op zijn minst gezegd, een zwakte bod. Ook bied het "buigen over een probleem" mij geen enkele garantie voor oplossing en/of het voorkomen van het probleem. M.a.w. Tesla probeert mij "met een kluitje het riet in te sturen" en snel het ticket te sluiten. Het lijkt mij geen gezonde toko waar jij nu voor werkt Werner.

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?