Opgelost door Tesla Nederland: Heel lang wachten en niet geholpen worden.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 415237
Gebruiker
Henk79
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gisteren heb ik van 10:00 tot 15:00 zitten wachten op een reparatie bij de vestiging Amsterdam ZO welke aanvankelijk max tot 12:45 zou duren. Ik werd tussentijds niet geïnformeerd over deze vertraging. Uiteindelijk zijn beide problemen waar ik voor kwam niet opgelost want de vorige onderdelen waren niet op voorraad. Toen ik eindelijk mijn auto terug kreeg stond deze nog op de afgeschermde service modus. Nu moet ik alsnog een vervolgafspraak inplannen via Tesla app. Afspraak kan pas over 3 weken.

De oplossing

Eerlijk aangeven als iets lang gaat duren zodat ik hiermee rekening kan houden in mijn agenda of eventueel vervangend vervoer regelen. Policy is dat dit pas nodig is vanaf 4 uur of langer en dit was aanvankelijk niet het geval. Als onderdeel besteld moet worden gelijk doorpakken en snel nieuwe afspraak inplannen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk79
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inmiddels is er contact met mij opgenomen en zijn er 2 vervolgafspraken ingepland.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen