Klacht Tesla Nederland: Onbereikbaar en geen auto pilot geïnstalleerd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 374164
Gebruiker
Joost Frakking
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afspraken worden niet nagekomen en volledig onbereikbaar.
Ik heb sinds enkele weken een model 3. Jammer genoeg zit de toegezegde auto pilot er niet op. 3 weken terug ben ik door de telefonische wachtrij heen gekomen. Toen is mij beloofd dat met de volgende update binnen een week de auto pilot zou worden geïnstalleerd. Dat is 2 updates later niet het geval. Telefonisch kom ik er niet meer doorheen.erg slecht dat de terugbel functie uit het menu is gehaald. Dit is een probleem wat al maanden speelt. Ben benieuwd hoe bereikbaar ze zijn als ik ergens met pech sta. Zou reden kunnen zijn om aanschaf af te raden....

De oplossing

Zsm zorgen voor auto pilot en daarover per e-mail of telefonisch wouden geïnformeerd met tijdpad.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joost Frakking
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er zal contact met me worden opgenomen maar dat is niet gebeurd. Er is daarnaast niet concreet gemaakt hoe de tekortkoming wordt verholpen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen