Klacht Tesla Nederland: Prijs afspraak van Autopilot niet nakomen, slechte communicatie

Mr-TModelS

Ik heb in april 2019 een 2e hands 2018 Model S aangeschaft via een andere partij. Ik wilde meteen Autopilot aanschaffen, dus gebeld met Tesla en aangegeven dat ik deze gelijk wilde bestellen. Helaas kon dat niet omdat eerst de auto op mijn naam bij Tesla moest staan, dit zou 3-4 werkdagen duren. Uiteindelijk na 3 weken, veel telefoontjes en mailverkeer, stond de auto op mijn naam en is de prijs van AP verdubbeld. Tesla weer gebeld en er werd mij verzekerd dat ik AP zou mogen aanschaffen voor de prijs welke mij is afgegeven, dat het zo lang duurde bij Tesla voordat de auto op mijn naam stond, kon ik als klant niets aan doen, is mij verteld. Inmiddels zijn we bijna 4 maanden verder, ik denk 30 e-mails, 2 bezoeken aan een service center en zeker 5uur incl wachten aan telefoontjes. Als er überhaupt gereageerd wordt is er niemand binnen Tesla die een beslissing durft te nemen om de belofte waar te maken.

Dat de autopilot wordt geïnstalleerd voor de afgesproken prijs

Mr-TModelS
    Helaas ook via deze weg nog geen reactie mogen ontvangen.

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?