Klacht Tesla Nederland: Prijs afspraak van Autopilot niet nakomen, slechte communicatie

Klachtnummer
# 379756
Gebruiker
Mr-TModelS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in april 2019 een 2e hands 2018 Model S aangeschaft via een andere partij. Ik wilde meteen Autopilot aanschaffen, dus gebeld met Tesla en aangegeven dat ik deze gelijk wilde bestellen. Helaas kon dat niet omdat eerst de auto op mijn naam bij Tesla moest staan, dit zou 3-4 werkdagen duren. Uiteindelijk na 3 weken, veel telefoontjes en mailverkeer, stond de auto op mijn naam en is de prijs van AP verdubbeld. Tesla weer gebeld en er werd mij verzekerd dat ik AP zou mogen aanschaffen voor de prijs welke mij is afgegeven, dat het zo lang duurde bij Tesla voordat de auto op mijn naam stond, kon ik als klant niets aan doen, is mij verteld. Inmiddels zijn we bijna 4 maanden verder, ik denk 30 e-mails, 2 bezoeken aan een service center en zeker 5uur incl wachten aan telefoontjes. Als er überhaupt gereageerd wordt is er niemand binnen Tesla die een beslissing durft te nemen om de belofte waar te maken.

De oplossing

Dat de autopilot wordt geïnstalleerd voor de afgesproken prijs

1 reactie

  1. Auteur
    Mr-TModelS
    Datum
    Helaas ook via deze weg nog geen reactie mogen ontvangen.

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen