Klacht Tesla Nederland: Service onbereikbaar en niet mogelijk om telefonisch een probleem te bespreken

Leaserijder

Service onbereikbaar. Er wordt ook niet gereageerd op het service formulier op de website. Er kan alleen via de app een service afspraak worden gepland over 4 weken. De auto maakt erg veel lawaai en het geluid komt van binnenuit de auto duidelijk dat er iets niet goed zit. Tesla dwingt mij derhalve om hier nu 4 weken mee door te rijden. Onbegrijpelijk slechte service voor een auto van 130.000 euro.

Er moet ter allertijde de mogelijkheid zijn om contact op te nemen en problemen bespreekbaar te maken. Dat zou ook via een chat functie geregeld kunnen worden. Op dit moment bestaat alleen een mogelijkheid om service via de app te plannen waar erg lange wachttijd op zit en je als consument gedwongen voelti om door te rijden met iets wat niet goed voelt.

Leaserijder
Het nummer heb ik al diverse malen eerder geprobeerd: je krijgt niemand aan de lijn...... Er wordt continue doorverwezen naar de app om een onderhoudsbeurt te plannen. De chat werkt echter dan krijg je iemand in de chat die geen verstand van technische zaken heeft en doorverwijst naar een Service Advisor die dagenlang onbereikbaar zijn, zoals de betreffende medewerker van Tesla van de chat zelf aangeeft. Update 11 oktober: mijn keyfobs doen het niet meer. Zelfde liedje alleen iets te plannen via de app. Contact niet mogelijk helemaal niet meer nu ook de chatfunctie door Tesla is uitgeschakeld. Wat een beroerde service voor een auto van 130.000!

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?