Klacht Tesla Nederland: Slechte service medewerkster die niet klantvriendelijk is en niet oplossinggericht.

Klachtnummer
# 425109
Gebruiker
CL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tesla X gisteren 17 feb om 08:30 afgeleverd bij de service center in DH om software te updaten, krijg vandaag 18 feb te horen dat het geëscaleerd is en dat er verder naar het probleem gekeken moet worden. Helemaal niet klantvriendelijk en niet pro-actief. Ik moet zelf bellen en niemand weet hoe lang het nog gaat duren. Waardeloze service center en slechte service!! Ik verwacht op z'n minst een uitleg wat er aan de hand is met de auto en eventuele vervangend vervoer. Maar zelfs dat was er niet eens aangeboden. Kreeg alleen maar te hore dat er niemand is die mij te woord kan staan en niemand heeft meer informatie over het probleem. Ik moest maar wachten. Kom op een auto van meer dan 100K en dan krijg je zo'n service.

De oplossing

Met een oplossing komen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen