Klacht Tesla Nederland: Telefonisch en per mail onbereikbaar!

Klachtnummer
# 386528
Gebruiker
Paultje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 juli ontving ik een mail met het bericht dat de leverdatum van mijn Tesla M3 tussen 20-27 augustus zou plaatsvinden. Binnen korte tijd zou ik bericht worden over de exacte datum. Nadien geen bericht meer gekregen. Ik heb diverse malen geprobeerd te bellen. Steeds na ca 45 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt de verbinding verbroken. Eén keer kreeg ik na ca 45 minuten een bandje waarop ik kon inspreken..ik zou dan teruggebeld worden..maar ik werd niet teruggebeld. Ook mijn mails blijven onbeantwoord. Ik vraag mij af hoe dat gaat als de Tesla geleverd is en er doet zich een probleem voor. Ik lees heel veel negatieve reviews. Beangstigend!

De oplossing

Direct contact met me opnemen!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen