Klacht Tesla Nederland: Tesla is telefonisch onbereikbaar

Klachtnummer
# 378922
Gebruiker
dnTwist
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 19 juni een Tesla besteld met uitlevering juni.
Sindsdien krijg ik alleen maar, volgens mij, nietszeggende mails.
Ik kriijg een mail om mijn persoonlijke gegevens te checken, maar daar staat volgens mij alles goed. Gisteren krijg ik een mail dat mijn bestelling is gewijzigd, maar er is niets gewijzigd.
Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Gisteren 75 minuten in de wacht gestaan en werd daarna verbroken. Momenteel sta ik al 108 minuten in de wacht.

De oplossing

Mij terug bellen en informatie verstrekken over de status van mijn bestelling.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tesla Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen