Klacht Tewauw.nl: Lange levertijd pas zichtbaar ná betaling, 'Tewauw' reageert niet op mail/chat

J.A.M. Jaspers

Ook ik heb de afgelopen dagen herhaaldelijk getracht via mail of chat met 'Tewauw' in contact te komen. Reden was dat ik bevestiging wilde van het annuleren van een (reeds betaalde) bestelling. Pas na betaling kreeg ik namelijk te zien dat de bestelling niet p/o geleverd kon worden, in ieder geval te laat om als cadeau onder de kerstboom te leggen. Gisteren (20 dec.) het zelfde product besteld bij bol.com, wordt vandaag geleverd. Geen idee of 'Tewauw' betrouwbaar is, wel lijkt me duidelijk dat men acteert als doorgeefluik vanuit andere bedrijven. Overigens heb ik er geen moeite mee als het leveren van een product langer duurt, maar dan moet dit wél duidelijk vermeld worden voordat de bestelling via een betaling definitief wordt. Op de website van 'Tewauw' staat trouwens verwoord dat een bestelling herroepen kan worden, en dat terugbetaling binnen 14 dagen volgt. Voorlopig wacht ik dus af, en mocht het besteld product alsnog geleverd worden, dan ga ik er gewoon iemand blij mee maken, toch?

1. Reageer net zo fatsoenlijk als ik gedaan heb
2. Bevestig dat terugbetaling volgt

Ook een klacht indienen over Tewauw.nl?