Klacht Tewauw.nl: Lange levertijd pas zichtbaar ná betaling, 'Tewauw' reageert niet op mail/chat

Klachtnummer
# 339722
Gebruiker
J.A.M. Jaspers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb de afgelopen dagen herhaaldelijk getracht via mail of chat met 'Tewauw' in contact te komen. Reden was dat ik bevestiging wilde van het annuleren van een (reeds betaalde) bestelling. Pas na betaling kreeg ik namelijk te zien dat de bestelling niet p/o geleverd kon worden, in ieder geval te laat om als cadeau onder de kerstboom te leggen. Gisteren (20 dec.) het zelfde product besteld bij bol.com, wordt vandaag geleverd. Geen idee of 'Tewauw' betrouwbaar is, wel lijkt me duidelijk dat men acteert als doorgeefluik vanuit andere bedrijven. Overigens heb ik er geen moeite mee als het leveren van een product langer duurt, maar dan moet dit wél duidelijk vermeld worden voordat de bestelling via een betaling definitief wordt. Op de website van 'Tewauw' staat trouwens verwoord dat een bestelling herroepen kan worden, en dat terugbetaling binnen 14 dagen volgt. Voorlopig wacht ik dus af, en mocht het besteld product alsnog geleverd worden, dan ga ik er gewoon iemand blij mee maken, toch?

De oplossing

1. Reageer net zo fatsoenlijk als ik gedaan heb
2. Bevestig dat terugbetaling volgt

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tewauw.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen