Klacht TEXACO: 5 euro verdwenen in de kassa van tankstation Texaco Amsterdam Noord!

medunique

Op dinsdag 06-02-2018 ging ik naar tankstation Texaco in Johan van Hasseltweg in Amsterdam Noord. Ik moest een band oppompen. Ik ging naar de kassa om te wisselen ik gaf de kassamedewerker ( een manspersoon) 20 euro, hij wisselt voor me . Maar voordat ik de winkel uitliep heb geconstateerd dat ik 5 euro te kort kreeg. Ik ging meteen terug naar de kassa. De medewerker van de kassa gaf mij door dat hij denkt niet dat hij mij 5 euro te weinig heb teruggegeven. Toen kwam zijn collega bemiddelen en stelde voor dat ik mijn telefoon nummer achterlaat en bij einde shift gaan ze de kassa controleren. Omdat ik zeker was dat ik 5 euro mis en dat ik ook al een trouw klant van Texaco ben ging ik akkoord in haar voorstel. Vandaag Woensdag 07-02-2018 belde het desbetreffende kassamedewerker en deelde mij mede dat ze de kassa hebben gecontroleerd en ze hadden geen extra geld in de kassa gevonden vandaar de conclusie: ik heb wel die 5 euro teruggekregen!!!.

Als ik twijfel daarover had neem ik geen moeite voor die 5 euro. Ik was zelf nog in de winkel en niet eens 30 seconden toen ik terugkeerde naar de kassa. Nu weet ik zeker dat die medewerker heeft bewust afgehandeld. In eerste instantie dacht ; hij heeft het per ongeluk gedaan daarom gaf ik hem de tijd om zijn kassa te controleren. Maat toen hoorde ik dat zijn kassa klopte was ik zeker dat die medeweker niet eerlijk was. Hoe heeft hij pecies gedaan weet ik niet! Voor mij het gaat meer om vertrouwen vooral als een trouw klant van Texaco. Maar jammer vertrouwen heb ik niet meer in Texaco Amsterdam Noord. En dit was mijn laatste bezoek aan Texaco.

Wij vinden dat TEXACO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TEXACO?