Klacht TEXACO: Brief van gerechtsdeurwaarder voor betaling brandstof

Bekir Akdeniz

Op 22-11-2014 heb ik een brief van gerechtsdeurwaarder ontvangen voor het niet betalen van brandstof terwijl het door ons via bank op die dag 02-10-2014 betaald is. Het bedrag was €56,35. Op die brief van deurwaarder staat het bedrag van €60,- Er komt kosten ter vaststelling van aansprakelijkheid €42,- Het is totaal wat ze eis is: €102,- Ik moest het bedrag binnen 8 dagen betalen. Ik heb het bewijs van betaling via bankrekening van mijn vrouw. Wat ik niet begrijp is volgende:
1) Het bedrag voor brandstof is €56,35. Op de brief van deurwaarder staat €60,- Dat is hoger dan wat het is. dat is oplichting.
2) We hebben het bedrag betaald. Er wordt van ons nogmaals 2e keer betaling plus vaststelling aansprakelijkheid. dan wordt het 3 keer. 1- mijn betaling via bank. 2- 2e keer het bedrag van brandstof. 3- aansprakelijkheid.
3) Er wordt aan mij gevraagd om te betalen terwijl we het betaald hebben.
het is totaal oplichting, misleiding en verschenken van vertrouwen.

Bekendheid bij de consumenten en bekendmaking van zo'n situatie dat het wel gebeurt.

Wij vinden dat TEXACO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TEXACO?