Klacht TEXACO: Rocks cheques

Siem

Ik heb jarenlang Rocks gespaard, totaal heb ik 21 Rocks Vijfjes waarde van € 105,00
Er staat geen datum op de Rocks Vijfjes, dus volgens Rocks zijn ze niets waard, contact gezocht met Texaco.
Daar adviseerde ze om ze aangetekend naar hun op te sturen, op 26 november 2015 heb ik dit gedaan.
Uit coulance wilde men wel tot vergoeding overgaan.
In december, januari en februari tel. contact gehad, maar men had nog niet beslist.
Op 9 februari 2016 voor het laatst tel. contact gehad, mijn Rocks Vijfjes kwijt, maar men wilde uit coulance 5 Rocks Vijfjes opsturen, dit heb ik niet geaccepteerd en gevraagd om een leidinggevende te spreken te krijgen, na aandringen kon dit wel.
Maar tot 2 keer, hebben ze me in de wacht gezet en zonder tussentijdse melding elk een 0,5 uur laten wachten, hierna heb ik zelf de lijn verbroken.
Als laatste heb ik nu mail gestuurd, met de eis om alle 21 Rocks Vijfjes te vergoeden en ook het zgn. aantekengeld (€ 6,75), maar tot op heden geen reactie.

Alle Rocks Vijfjes vergoeden (nieuwe cheques o.d.) maar ook het aantekengeld retour.

Wij vinden dat TEXACO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TEXACO?