Klacht TEXACO: Texaco negeert klachten en gebruikt misleidende reclame.

jochemstr

Op 11-4-2017 en 18-4 heb ik getankt bij Texaco Peulwijk aan de Rijksweg A4 ten hoogte van Wateringen/Den Hoorn. Op het matrixbord langs de snelweg bij deze Texaco staat groot vermeld '20 cent korting per liter' & '50% korting op bakery artikelen' Echter is er nooit sprake geweest van 20 cent korting per liter, ik heb destijds getankt voor €1,509 per liter. In de omgeving van Wateringen/Den Hoorn was en is er geen enkele benzinepomp aanwezig waar de benzineprijs €1,709 per liter is.

Ik heb hierover contact gehad met Texaco, echter reageren zij nergens meer op en telefonisch beloven ze nu inmiddels twee maanden lang dat er een reactie komt, echter blijft die uit. Ik vind deze vorm van reclame uitermate misleidend en verwacht dan ook compensatie van Texaco. Ik weet zeker dat hier gedurende meerdere weken vele klanten door misleid zijn.

Kortom, met Texaco kom ik er niet uit. Ik hoop dat er via deze weg wel een oplossing geboden kan worden.

Compensatie voor de misleidende & niet kloppende korting. Tevens uitleg waarom er geen reactie komt

Wij vinden dat TEXACO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TEXACO?