Klacht TextielverfPro.nl: Bestelling wordt niet geleverd, geen contact mogelijk

H.K.

Net als het bedrijf Leatherbuilders.nl is Textielverf Pro een "dochteronderneming"van Conceptivity B.V., daar maak je ook het geld naar over. Geen contact via de klantenservice, geen beantwoording van de mail, kortom klopt niks van.
Op 3 mei jl. 1 flesje textielverf besteld, maar niet gekregen, hoewel de levering binnen 24 uur zou geschieden. Wil graag mijn geld terug en heb dit ook kenbaar gemaakt in een mail aan Textielverf Pro. Website geeft ook aan dat er via Paypal en Ideal betaald kan worden maar dat is niet correct, ik heb het met een bankoverschrijving gedaan.
Het gaat niet om een groot bedrag maar ik ben wel boos!

Totaal bedrag retour zoals aangegeven in mail.

TextielverfPro.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

H.K.
    Textieverf Pro heeft gereageerd met duizendmaal excuses en door omstandigheden wordt er pas op 4 juni geleverd. Het geld wordt direct overgemaakt, moet geen probleem zijn zelfde bank dus neemt 5 min in beslag. Nu bijna 48 uur verder nog geen restitutie ontvangen. Wordt ook nog korting aangeboden, geen behoefte aan.
    Vreemd dat hetzelfde tel.nr en mailadres wordt gebruikt terwijl men daar nooit response krijgt. We wachten af.....
    H.K.
    Bedrag is (na enig aandringen teruggestort)
    Wat mij betreft afgehandeld.