Opgelost door Texz: Levert bestelde goederen niet.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 478950
Gebruiker
Lianne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Order geplaatst voor een poster op 10 juli 2020. Reageert slecht / niet. Zegt na aandringen het verzonden te hebben, maar geen bewijs (track and trace) of pakket ontvangen. Tot op heden (13 september) niets ontvangen.

De oplossing

Alsnog product leveren of betaling zsm terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Texz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lianne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Product is geleverd. Verzonden op 15 september, zonder verdere reactie op onze klacht. Niet tevreden, omdat er zoveel nodig is geweest om het product geleverd te krijgen. Zeer onbetrouwbaar bedrijf.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Texz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen